Afabla

Helping businesses that save the world

Main Menu

Siirry sisältöön
  • Afabla
  • Palvelut
  • Asiakkaat
  • Kaisa Hernberg
  • Ota yhteyttä

Yritys tunnetuksi

15/05/2013 · by KaisaH · in Markkinointi, PR. ·

Miksi jotkut yritykset saavat enemmän huomiota ja näkyvyyttä kuin toiset? Mitä pieni (tai suuri) yritys voi tehdä herättääkseen kohderyhmien kiinnostuksen? Näistä aiheista kerroin Cleantech Finlandin jäsenille.

From zero to hero – building company awareness from scratch from Kaisa Hernberg

Jaa:

  • Twitter
  • Facebook
  • Google
  • LinkedIn

Tykkää tästä:

Tykkää Lataa...

Suositellut

Avainsanat: b2b, pk-yritys

Artikkelien selaus

← Miten kansainvälinen sosiaalisen median brändi rakennetaan
Asiantuntija epämukavuusalueella – ja miten se muutetaan mukavuusalueeksi →

Haku

Seuraa somessa

Twitter | LinkedIn | kaisahernberg.com| Facebook | SlideShare

Syötä sähköpostiosoitteesi alla olevaan kenttään, niin saat uudet blogikirjoitukset suoraan sähköpostiisi.

Blogin aiheet

Avainsanat

asiakastyö b2b bisnesenkeli bloggaus brändi cleantech closing enkelisijoittaminen kansainvälistyminen kasvu kasvuyritys kylmät soitot liidi M&M myynnin työkalut myyntisuppilo ostaminen palaveri pk-yritys priorisointi prospekti ratkaisumyynti rekrytointi sisältömarkkinointi startup Twitter työelämä verkosto verkostoituminen vuorovaikutus

Haku

Seuraa somessa

Twitter – LinkedIn – kaisahernberg.com – Facebook – SlideShare

Pidä blogia WordPress.comissa.
%d bloggers like this: