Palvelut

Afabla auttaa yrityksiä kaupallistamaan maailmaa parantavia ratkaisuja.

Strateginen konsultointi

Kaupallisten konseptien kehittäminen, asiakasymmärrys ja asiakkuudenhallinta, myynnin resursointi ja prosessit, kestävän liiketoiminnan tavoitteet ja mittarit, monialainen ideointi, sidosryhmäkyselyt, taustaselvitykset – esimerkiksi näillä tavoilla voimme auttaa yritystänne loikkaamaan seuraavan kasvun kynnyksen yli. Ota yhteyttä, jutellaan tarkemmin!

Enkelisijoittaminen ja hallitustyö

Ovien avaamista, kontakteja päättäjiin, apua ja tukea liiketoiminnan perusasioissa, kaupallisten konseptien hiomista, neuvotteluapua, kriittistä näkökulmaa, markkinaymmärrystä, rahoitusta – muun muassa näistä on hyvä suhde startupin ja enkelisijoittajan välillä tehty.

Eniten lisäarvoa voimme tarjota yrityksellesi, jos

  • toimialana on cleantechiin liittyvät älyratkaisut,
  • tuote tai palvelu on skaalattavissa,
  • toiminta on jo käynnistynyt, ja tuotetta/palvelua on jo pilotoitu,
  • ydintiimi on vahva ja monipuolinen, mukana on sekä teknologia- että bisnesosaamista, ja
  • kotipaikkana on Suomi ja tähtäimessä kansainväliset markkinat.

Jos kuvaus sopii yritykseesi, ota rohkeasti yhteyttä.

Valmennukset ja koulutukset

Liiketoiminnan kasvu edellyttää kasvua ja kehittymistä myös yrityksen henkilöstöltä. Afablan räätälöidyissä valmennuksissa ja koulutuksissa pureudutaan kaupallistamisen teemoihin, kuten myymiseen, asiakastyöhön ja sosiaalisen median hyödyntämiseen cleantech-liiketoiminnan näkökulmasta. Ota yhteyttä, jutellaan tarkemmin!

Miten yrittäjä oppii selättämään myyntikammon? Miten herättää järjestöaktiivin into jäsenhankintaan? Miten myyntityön saa luontevasti osaksi asiantuntijan tai asiakaspalvelijan työnkuvaa? Asiantuntija epämukavuusalueella -kirjan opeilla myymisestä tehdään luontevaa ja mukavaa. Kysy tarjous räätälöidystä ryhmävalmennuksesta, koulutuksesta tai luennosta.

Juontaminen, seminaariesitykset, paneelikeskustelut, workshopit

Paneelikeskustelun moderointi Global Cleantech Summitissa, cleantech-workshopin moderointi Aasian Kehityspankin tilaisuudessa, Vihreä yrittäjyys -seminaarin juontaminen, ryhmätyön ohjaaminen aiheesta cleantech ja Pariisin sopimus, cleantech-markkinamahdollisuuksien esittely sijoittajatapahtumassa – tässä muutamia tuoreita esimerkkejä. Jos cleantech-tapahtumasi kaipaa asiantuntevaa ja kansainvälistä osaajaa, joka ei jätä yleisöä kylmäksi, ota yhteyttä ja pyydä tarjous.